Yüksek Sosyete iyi başlamıştı, iyi de gidiyor amma…?

24.06.2016 tarihinde TV Programları kategorisine eklenmiş, 1.450 views Kişi Okumuş ve 0 Yorum Yapılmış.

ClqPHg6WEAELym9

Star tv’nin geçen hafta başlayan yeni dizisi “Yüksek Sosyete” iyi başlamıştı bu hafta 2.bölüm ekranlarımıza geldi. Romantik aşk konusunda devam eden dizi iyi de gidiyor. Survıvor’ın hemen ardından her iki kategoride 2.sırada yer yer alıyor. Total: 4,45 – 15,79. AB’de 4,76 – 18,66 reyting puanı almıştır.

Bi Yapım – Burak Sağyaşar’ın yapımcısı olduğu Yüksek Sosyete’nin başlıca rollerinde, Hazar Ergüçlü, Engin Öztürk, Meriç Aral, Ozan Dolunay ve Zuhal Olcay yer alıyor.

Sosyetenin Zengin kızlarından Cansu, karşısına çıkan Kerem ile 3 kere karşılaşır. Bir şey üç kere olunca, üçüncü karşılaşma lokantada olur. Kerem annesinin evlenmesini istediği kızla yemeğe çıktığı köftecide ışıklar sönünce mum yakar, karşısına 3 kez çıkan Cansu’yu görünce, bakarken elindeki mumdan masa örtüsü yanmaya başlar. Yalnız kalan kız arkadaşı on dakika bekler, sıkılır. Kerem başka zaman diyerek kızı gönderir.

Clp39w6WgAEyBO2

Cansu ile baş başa kalır ve birlikte yemek yerler. Kime niyet, keme kısmet. Cansu, Kerim’i Çalhan’ların zengin oğlu Mert olarak tanımıştır. Kerem Cansu’yu evine taksi ile gönderir. Her ikisi de birbirlerinden hoşlanmaktadırlar.

Clp60PyWIAEgwAK

Mert’e evde Oliva’daki başarılarından dolayı kutlama yemeği verirler. Mert, Kerem’i de eve yemeğe çağırır. İşin garibi Kerem’in annesi Ayşen Hanım, yemekte hizmetkarlık yapar. Bu durun Kerem’in son derece canını sıkar.

Clp9tj8WYAANn4W

Cansu yemek sonrası Ece’ye gider. Birlikte olurlar. Ece patronu Mert zannettiği Kerem’e tutkundur. Ece onu anlatır. Cansu da dalar gider, Kerem’i düşünür. Ev tutmaya kararlıdır.

Ayşen Hanım oğlu Kerem’e dün akşam Şirin’le yemeğin nasıl geçtiğin sorar. Kerem geçiştirir, ben seninle başka bir şey konuşacağım.

Mert Çalhanoğlu gelir, Kerem’i evden alır. Cansu annesi ile kiralık ev işini konuşur. Annesi herkes benim kanatlarım altında olacak der ve izin vermez.

Cle4rN3XIAAWIJ0

Kerem en az bir ay marketin müdürlüğünü yapacaktır. Hem de Mert olarak. Mert Kerem bir giyim mağazasından değişik kıyafetler alır. Kerem ne giydiyse bir türlü beğenemez. Lacivet bir takım alırlar.

ClqCXn3XIAAB4H0

Kerem işe gelip gitmesi için, Bir aylığına galeriden bir araba kiralarlar. Ece ile Cansu onların işe havalı gelişlerini market önünden görürler.

ClqEIc7WYAAnczi

Metin’in metresi Işıl ile karısı buluşurlar. Kocasının bırakması için para teklif eder. 300 bin lira çek yazar. Işıl’ın Metin’den bir çocuğu vardır.

Clp5TaoWkAEJYMR

Market içinde Mert kendisini Mert Beyin kişisel asistanı olarak tanıtır. Ece’ye takılır ama o mert’ten sinir olur.

Ekran AlıntısıY.S.2.2

Cansu’yu markete gelen araca çağırırlar, Kerem’i araçtan mal indirirken görünce çok şaşırır. Kerem’e yardım eder. Ece Kerem’e müstakbel kocam diye bahseder. O sırada gelen zengin ukala bir müşteri kadın, ikram edilen içeceği bozuk diyerek geri çevirir.

Ekran AlıntısıY.S.2.3

Cansu’nun kolundaki bileziğe takılır, nasıl olur asğari ücretle çalışan böyle bir altın bilezik takar. Ece organik erik ikram eder, elini vurur yere dökülür. Cansu yeter artık hanfendi biz yanlış hiç bir şey yapmadık deyince, Cansu’yu tokat vurmak isterken yerdeki dökülen erikleri basar ve yere düşer.

Ekran AlıntısıY.S.2.4

Müşteri kadın kızlardan şikayetçi olur, karakola davet edilirler. Mert kızları sorar, karakolda olduklarını söyler. Kerem kızların peşinden karakola gider. Kızlara ben size kurtaracağım. Kerem çıkışta kızlara serbestsiniz der. Ama kadının tek şartı özür dilemeleridir. Ece ne olacak dileriz derken, Cansu ben özür falan dilemem der. Biz bir şey yapmadık, yere takıldı düştü. Ben özür dilemem. Kerem sen sıkıntı çıkartıyorsun deyince Kerem’e değerli müşterinizden özür falan dilemeyeceğim. Kerem makette Ercan’a çarpar, Ercan’dan özür diler. Cansu, ben sizin gerçek karakterinizi gördüm. Kerem ile Cansu arasında takışmalar devam eder.

Clpmi3rWAAA4t5y

Ece ile Cansu’nun markette çok iyi kanka olurlar,çok da iyi anlaşırlar. Ece, Cansu’nun kahve falına bakar. Sen birinin elini tutuyorsun. Ece, senin kalbinin ortasında, hükümet gibi bir kadın var diyerek annesinden bahseder. Cansu, hep annesinden özür dilemiştir. Cansu, ben o kadından özür dilemeyeceğim.

Cansu’nun annesi Süreyya Hanım oğlu Can’a, babanın Işıl’dan bir bebeği var diyerek söyler. Işıl Hanım, Metin’i arar, sekreteri cevap verir. Metin Bey meşgul. Işıl alır bebeğini Metin’in iş yerine gider.

Kerem konuşmak için Cansu’nun yanına gelir. Konuşurlar, Kerem sen beni pek tanımadın der. Cansu, evet tanıdım, sen bir kere para içinde yüzüyorsun. Halden anlamıyorsun, gurur nedir bilmiyorsun. Cansu kinayeli konuşur, sen bana söyle ayağı öpülecek müşteri gelirse ben uçarak gelirim. Kerem şu karakol meselesini çözmeliyiz.

Ekran AlıntısıY.S.2.5

Cansu, ben özür dilemem, benim gibi bir çalışan için yormayın kendinizi. Kerem konuyu Mert ile tartışır. Kerem, kız bana züppe dedi düştüğüm durumlara bak. Ben çok rahatsızım. Kerem arabanın anahtarını atar, ben kendi arabamla gideceğim.

Ayşen Hanım, oğlu Kerem’e telefon eder, Şirin ile görüştüğünü kızı orta yerde bıraktığını söyler. O iş yerindeki kız kim? Kerem hayal ettiği arazinin krokisini babasına gösterir.

Ekran AlıntısıY.S.2.6 D

Kerem bir demet çiçekle, Şirin’in okuluna gider. Geçen akşamki durum için özür diler. Araziden ve hayalinden bahseder, benimle gelir misin oraya…

Ekran AlıntısıY.S.2.7

Ece, asistan Mert’den gidip Mert Beyden Cansu’yu ikna etmesini, af etmesini ister. Kadın Mert beyin odasında gidip özür dilesin. Ece ile Mert tartışırlar, imdat diye bağırır, Mert’in elini ısırır.

ClomLCSWIAEGypT

Cansu’nun yanına Kerem gelir. Cansu’ya konuşmamız lazım. Kerem adeta yalvarır, senin ödenecek bir faturan, bakman gereken biri yok mu? Bunları düşün. Cansu, niye bu kadar sana ilgilendiriyor, sana ne? Kerem sana son kez soruyorum, özür diliyor musun, dilemiyor musun. Cansu; Dilemiyorum. Kerem, çok üzgünüm seni bir daha burada göremeyeceğim. Cansu işten kovulur. Cansu ile ile kerem göz göze bakışırlar. Cansu’nun gözleri buğulanır. Ve 2.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıY.S.2.SON

Bu bölüm bana pek etkileyici gelmedi. Orta şekerli bir bölümdü. Diziye biraz hareket gelmesi gerekir. Yaz dizisi olarak idare eder. Ama bu gidişe sezon dizisi olarak devamı zor. Konuşmak için biraz erken amma… İlerleyen bölümlere hale bir görelim.

Keyifli seyirler.

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller yukseksosyete Twitter sayfasından ve tarafımdan diziden kopyalanarak alınmıştır.

Yazar Hakkında
Abdurrahman Balcılar

Yazar : Abdurrahman Balcılar

Yazar Hakkında :

Yazarın Tüm Yazıları İçin Tıklayınız

Yorumlar
İsminiz
E-Posta Adresiniz
Yorumunuz
  • Kategoriler

  • Son Yazılar

  • Son Yorumlar

  • Arşivler

  • Meta