Çağatay Ulusoy’un DELİBAL filmini seyreden ünlüler ne dedi!

-CW5aDXUWwAAc0F9

20 Aralık Zorlu Gösteri Merkezinde DELİBAL‘ın gala gecesini seyrettik. 2 saat soluksuz izledik, sonunda Delibal’ı ve kahramanı Çağatay Ulusoy ve bütün oyuncuları başarılarından dolayı ayakta alkışlandılar.

YERLİ LOVE STORY GELİYOR!

DELİBAL’A ÖVGÜ YAĞMURU!

-DELİBAL OYUNCULAR 

 

Delibal’ın  Barış Ayaz’ı (Çağatay Ulusoy) ve Füsun’u (Leyla Lydia Tuğutlu) :

-CAGATAY ULUSOY-LEYLA LIDYA TUGUTLU

İşte gala gecesine katılan ünlü oyuncularımızın kısa yorumları:

Kenan İmirzalıoğlu

 Çok beğendim, etkileyici bir film. Senaryo, oyunculuklar çok güzel. Tabi final bizi birazcık sarstı, şuan hala etkisini yaşıyorum. Çok duygusal ve romantik. Ay Yapım’a yakışır bir film olmuş. Hakikaten emeği geçen herkesin eline gönlüne sağlık.

Sinem Kobal

Ben çok beğendim filmi. Uzun zamandır gidip böyle güzel duygularla salonu terk ettiğim bir film izlememiştim. Herkese tavsiye ediyorum izlemelerini, çok güzel, çok duygusal. Tüm duyguları bulabilecekleri, herkese hitap edeceğini düşündüğüm şahane bir film olmuş.  Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.

Rıza Kocaoğlu

Çok güzel, naif, etkili bir aşk filmi olmuş. Sevgilisi olan, olmayan, kıymetini bilen bilmeyen herkes, özellikle gençlerin, izlemesi gereken bir film olmuş.

 

Begüm Kütük

Harika bir filmdi. Ben çok keyif aldım, çok duygusaldı. Mekanlar çok güzeldi, oyunculuklar çok iyiydi, güzel bir aşk hikayesi izledik. Gözüm doldu, ağladım ama bunun yanında çok eğlenceli tarafları da var. harika bir film,  valla gençler perişan olacaklar bence.

 

Meriç Aral

Oyunculuklar müthişti. Gerçekten çok iyiydi. Çok etkilendim, hala etkisindeyim..

Tuğba Büyüküstün

Çok güzel bir film izledik. Salonda sağımdan solumdan, önümden arkamdan ağlama ve burun çekme sesleri geliyordu. Keyifli bir iki saat geçirdik. Leyla’yı ilk defa bu kadar net ve uzun uzun seyredebilme fırsatı bulduk. Çağatay çok farklıydı, çok iyiydi. Ali Bilgin iyi bir yönetmen ve iyi oyuncu yöneten bir yönetmen. Ben onun gözüne zaten çok güvenirim.

Hazar Ergüçlü

Çok güzeldi. Çok daha büyük başarılara imza atacağını düşünüyorum hatta görüyorum. Umarım öyle olur. Çağatay çok başarılıydı. Her şeyiyle çok güzeldi, severek izledim, umarım herkes çok beğenir.

Nursel Köse

Önce çok güzeldi sonra çok üzüldük tabi. Özellikle Çağatay Ulusoy’un oyunculuğuna bayıldım..

 

Onur Saylak

Çok iyi çekilmiş ve iyi oynanmış, güzel bir prodüksiyon. Yönetmen Ali’nin ellerine sağlık, oyuncular çok çok iyiler. Herkese tavsiye ederim.

Barış Kılıç

Çocuğu olanların zor izleyeceği bir film ama gerçekten ellerine sağlık. İnanılmaz etkilendim. Çağatay’ı çok seviyorum, yani yakın arkadaşım olmasına rağmen filmi izlerken bir anda böyle onun için üzülür oldum. Ama çok güzel bir film, hakikaten emeği geçen herkese sonsuz teşekkür etmek gerekiyor. Herkes izlesin, filmden çıkarılacak çok şey var.

 

 Hatice Şendil: Bayıldık, Çağatay ve Leyla’nın  performansları şahaneydi. Kendilerini koymuşlar ortaya. hissettik onların bütün duygularını. Bu sene izlediğim filmler içindeki en güzel aşk filmi diyebilirim. Ellerine, yüreklerine sağlık.

Burak Sağyaşar: Daha önce görmediğimiz bir şekilde gördük oyuncuları bu da bize çok ayrı bir tat verdi, umarım gişesi bol olur. Başarılılar, çok da yakışmışlar inşallah herkes de beğenir ..

 

Erkan Avcı

Filmi çok sevdim. Oyunculular ve özellikle prodüksiyon. Genelde romantik filmlerde prodüksiyon ve oyunculuk anlamında bazen bir şeyler tatmin etmeyebiliyor. O zaman da filmin tadı biraz kaçıyor. Delibal’da her şey o kadar ölçüsünde olmuş ki, hem yapım olarak çok özenilmiş hem oyunculuk olarak hem de çekim olarak oldukça etkileyici olmuş.

 

Onur Büyüktopçu

 Çok güzeldi, bayağı güzeldi. Ben bu kadar beklemiyordum. Bir kere hikaye çok güzel, oyunculuklara bayıldım Çağatay’a  ve Leyla’ya. Gerçekten herkesin ellerine sağlık, uzun zamandan beri bu kadar keyifli bir film izlememiştim..

Mustafa Avkıran

 Delibal modern bir aşk hikayesi… Yıllar önceki Love Story filminin, 2015 versiyonu diyebiliriz. Umarım yeni bir aşk hikayesi olur film.

 

Nazan Kesal

Herkes izlesin, harika bir film olmuş. İyi ki böyle bir ekibin içinde çalışmışım, iyi ki evet demişim. Çok güzel bir sinerjisi var. Umarım aynı sinerjiyi seyirci de hisseder ve böyle doldurur salonları.

Abdurrahman Balcılar (Bir yorum da benden)

Delibal bana 1971 üniversite yıllarımda seyrettiğim ‘Love Story‘i hatırlattı. Aynen onun gibi olağanüstü bir yapım olmuş. Ryan O’Neal o filmde ne ise Çağatay Ulusoy da bu filmde o. Love Story de çok ağlamıştım. Bu filmde de yüreğim köz gibi yandı. Kutluyorum Çağatay seni, alnından öpüyor, başarılar devamını diliyorum.

Bu film her yaşta seyircinin izlemesini öneriyorum. Alınacak çok dersler var. Hikaye süper. Kamera arkasındakileri başta Ali Bilgin ve tüm oyuncu kadrosuna candan kutluyorum.

25 Aralık Cuma Sinemalarda…

delibal afiş--

 

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilarblog.com

Not: Haber, Ay Yapım-Persona Sanat Basın Bülteninden.

Çağatay Ulusoy’un DELİBAL filmini seyreden ünlüler ne dedi!” hakkında 4 yorum

  1. craciunescu mariana

    Cagatay Ulusoy cel mai bun actor din toate timpurile! Un actor complet , un actor fnomen.

    Cevapla
  2. craciunescu mariana

    Cagatay Ulusoy cel mai bun actor din toate timpurile! Un actor complet , un actor fenomen.Delibal un film care a mai adus un premiu in visteria lui.

    Cevapla
  3. Dimitriu Gabi

    He is the best actor all around the world,for me! I really wish him all the best! I love his plays, I deeply drown in all movies he played!
    Thank you for the nice words about Cagatay!Good night!

    Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.