Etiket arşivi: Asla Pes Etme

Çağatay Ulusoy; Menajerimi Ara dizi Konuğu Oldu! İçini Döktü, Tecrübelerini anlattı!

Çağatay Ulusoy dün akşam Ay Yapım‘ın “Menajerimi Ara” dizine konuk oyuncu olarak katıldı. Kendisini oynadı, İçini döktü, tecrübelerini, kısacası  yaşantısını anlattı. Yapım Şirketi Ulusoy’u bulup bir sözleşme imzalatma işini çalışkan, becerikli asistan Dicle’ye (Ahsen Eroğlu) verdi. Dicle telefonunu bile açmayan ünlü oyuncu Çağatay Ulusoy’u dedektif Sherlock Holmes gibi çalışarak 2 haftadır arar ve yerini bulur.

Yanına yeni oyunculardan Barış’ı (Deniz Can Aktaş) alır, tekne ile Çağatay’ın Robinson Crusoe gibi yalnız yaşadığı Çatalca koyuna gelirler.

Çağatay sazlıkların, yeşilliklerin arsındaki barakada yaşamaktadır.

Çağatay, sabah kendi elleri ile tuttuğu balıkları temizlemişti. Pişirir ve birlikte 3 kişi yemeye otururlar. İlk lokmaları alınca çok beğenirler. Bu en son fotoğrafında Çağatay’ın biraz kilo verdiği görülüyor.

Ç.Ulusoy; Eee nasıl gidiyor işler?

D.Can Aktaş; Abi, beni biliyorsun. Peri Masalında oynuyorum. Romantik bir aşk işi.

Ç.Ulusoy ; Pek mutlu değil gibisin. Hayırdır.

D.Can Aktaş: Benim durumlar biraz karışık da…

Ç.Ulusoy ; Anlat.

-D.Can Aktaş ; Beni orda çocuk algılıyorlar. Sürekli twiterdan laf sokuyorlar. Ben de okumayayım diyorum. İnsan bazen görüyor, sinirleniyor falan. İşte budur.

sdr

Ç.ULUSOY; Üstüne geliyorlar di mi? Yaparlar. Çok iyi anlıyorum seni. aşk haberlerin de çıkar. Ateş olmayan yerde duman da çıkartırlar. Alakan olmayan konuları seni de karıştırırlar, yaparlar. Sen yapmasan bile yaptı derler. Bu işler böyle… Evet farklı bir mesleğimiz var. Zor , o dışarıdan gözüken renkli dünyanın içinde kaybolup gidiyor insan bazen. Yapmaması gereken şeyler yapıyor. hatalar yapıyor, yanlışlar yapıyor. kendini kaybedebiliyor. yapmaması gereken sözleri tutuyor. Oluyor bunlar. Ama günün sonunda en önemli olan şey sensin. Kendin. Ben mesela, geliyorum buraya. ne dersen de. Burası da benim kendimi kaybetmeme yöntemim. kafana çok takma, boş ver. işine konsantre ol. çok sıkıldığında, daraldığında, kaçabileceğin alanlar yarat kendine, kendinle baş başa kalabileceğin. Bütün sesleri uzaklaştırıp, sadece kendi sesine dinleyebileceğin alanlar yarat kendine. Emin ol, daha mutlu hissedeceksin. Gel ne zaman istersen, gel balık tutarız.

Dicle: Anladığım kadarıyla tam o yüzden buradasınız. Öyle kendinize ait nefes alacak bir alan olduğu için.

Ç.Ulusoy ; Aynen öyle… Seviyorum burayı.

D.Can Aktaş; Nasıl keşfettin peki burayı?

Ç.Ulusoy ; Çocukluğumdan beri gelip-gidiyorum bu göle. Bu barakayı bi kaç sene önce keşfettim.

Asistan Dicle ; Bu arada konuşmaya daldık, sözleşmeler, senaryonuz.  uzatır. Çağatay, zarfı açar, Bu arada Feris kusura bakmasın. Biraz kaçmak istedim. Telefon falan çekmiyor burada. Bi kaç güne döneceğim. Söylersin.

Kalkarlar tekneye binerler. Dicle, her şey için teşekkür ederiz Çağatay bey.

Dicle; Çağatay’ın sakallarını sorar. O da, gülümseyerek film için diye cevap verir.

Çağatay tekneyi arkadan iter, Kendinize iyi bakın. Dikkat edin der ve el sallar ve onları uğurlar.

Bu  buluşmada Çağatay Ulusoy, 9 yıllık geçmiş tecrübelerine dayanarak konuştu. Tertemiz duygularla, tüm samimiyeti ile içinden geldiği gibi konuştu, kendisini nasıl deşarj ettiğini, nasıl olmak gerektiğini anlattı.

Genç oyuncu Barış (Deniz Can Aktaş) da ondan etkilendi. Büroya dönünce hemen izleyicilerine görüntülü bir mesaj gönderdi. İzleyicilerine ben sizin sevginizi, desteğinizi aldım. Bir hata yaptım. Mutlaka onarmaya çalışacağım diyerek özür diledi.

 

İşte bu tecrübeli bir oyuncumuz Çağatay Ulusoy’un, yeni jenerasyona aktardığı en büyük destek.

Not: Çağatay Ulusoy, Mücadele Çıkmazı sinema filminin Netflix dijital platformunda gösterileceğini açıklamış oldu.